KONIEC PROJEKTU "BLOG"?

Chciałam napisać kilka słów. Wiele przeszłam w czasie pisania tego bloga, w pewnym czasie to było moje hobby - pisanie go, jednak nie mam niestety na to czasu i siły od jakiegoś czasu, nie przynosi mi to tyle frajdy jak kiedyś. Dziękuję tym, którzy czytają mojego bloga. Czy to koniec? Zdecydowanie NIE!

Jest jeszcze kilka postów, które będę pisać jak będę miała czas i siłę, dlatego może to mi zająć kilka lat, są też takie które chcę poprawić. 

OTO ICH LISTA:


DO NAPISANIA

1. Kilka słów o kolbach dla chomików.

2.Czy chomiki tworzą trwałe/stałe związki?

3.  Monogamia wśród chomików.

4. Nie ma wódki dla chomików!

5. Chomiczki chomiczkom,

6. "Nie testowane na zwierzętach"


DO POPRAWY

1. Budowa anatomiczna chomika. Szkielet chomika.

2. Budowa anatomiczna chomika. Narządy wewnętrzne chomika.


Pamiętajcie, że możecie zawsze mnie zapytać o co chcecie, tu i na fp blogowym. Ja cały czas tu jestem.

E-Milka



PRZERWA BLOGA DO LIPCA 2025 
Powód: studia

Komentarze